Arriva ExpressARRIVA EXPRESS

ČASTÉ OTÁZKY

Všeobecné otázky

Ako a kde si viem kúpiť cestovný lístok?

Cestovný lístok si môžete zakúpiť

Aké druhy lístkov si môžem ako cestujúci zakúpiť?

Cestujúci si môžu u nás vybrať z nasledovných druhov lístkov:

  • základné cestovné
  • základné cestovné zľavnené
  • spiatočné cestovné základné
  • spiatočné cestovné zľavnené

Kto má nárok na zľavnené cestovné?

Na zľavnené cestovné majú nárok cestujúci nasledovne:

  • deti do dovŕšenia 15. roku veku, prípadne do 31. augusta roku, v ktorom dieťa ukončí 9. ročník základnej školy (platí neskorší termín).
  • sprievodca dieťaťa do dovŕšenia 6. roku veku
  • žiaci a študenti základných a stredných škôl podľa osobitného predpisu
  • študenti vysokých škôl a fakúlt podľa osobitného predpisu, v dennej forme štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia 26. roku veku
  • žiaci a študenti, ktorí študujú na stredných a vysokých školách v zahraničí, ktorých štúdium sa považuje za ekvivalent štúdia na školách zriadených v SR
  • držitelia preukazu ŤZP alebo ŤZP-S
  • sprievodca držiteľa preukazu ŤZP-S
  • rodičia na návštevu zdravotne postihnutých detí, ktoré sú umiestnené v školách, zariadeniach sociálnych služieb alebo zdravotníckych zariadeniach na území Slovenskej republiky
  • občania SR nad 70 rokov veku
  • držitelia „Povolenia k pobytu cudzincov“ nad 70 rokov veku s trvalým pobytom v SR

Musím mať so sebou vytlačený lístok, ak som ho zakúpil/a online na stránke www.arrivaexpress.sk ?

Nie, nie je nutné mať pri sebe vytlačený lístok. Stačí si zapamätať presný kód lístka, alebo mať uloženú jeho elektronickú verziu v mobile alebo na tablete.

Vytlačený cestovný lístok je potrebné predložiť iba na trase Bratislava – Viedeň/letisko Schwechat, prepravu zabezpečuje spoločnosť Slovak Lines.

Môže so mnou cestovať aj pes?

Áno, v uzavretej schránke s pevným dnom alebo s náhubkom. Výnimka sa vzťahuje na slepeckých psov, kde nie je potrebný náhubok.

Je možné stornovať lístok zakúpený online na stránke Arrivaexpress?

Možnosti stornovania lístka zakúpeného online na našom webe:

  1. Registrovaný zákazník – prihlásite sa do svojho ARRIVA KONTA a stornujete lístok, prostriedky sa Vám pripíšu späť na ARRIVA KONTO vo forme kreditu. Kredit môžete kedykoľvek použiť na nákup lístkov.
  2. Neregistrovaný zákazník – spolu s lístkom je každému zákazníkovi zaslaný v správe aktivačný e-mail do systému, kde je tiež možné stornovať lístok.
  3. Prostredníctvom našej Zákazníckej linky na tel. čísle 0915 733 733, alebo e-mailom na adrese informacie@arriva.sk a to denne od 08:00 do 20:00 hod.

Do kedy je možné stornovať lístok zakúpený online na webe Arrivaexpress?

Áno, lístok je možné bezplatne stornovať do 60 minút pred odchodom autobusu. Hodnota cestovného lístka sa pripíše vo forme kreditov na vaše ARRIVA KONTO.

Môžem prepravovať kočík alebo vozík?

Áno, kočík aj vozík je možné prepravovať v batožinovom priestore.

Môžem si zakúpiť aj spiatočný lístok?

Áno, spiatočný lístok je možné zakúpiť:

Aké platobné karty akceptujete pri nákupe lístka online na vašej stránke arrivaexpress.sk?

Platobná brána na našej webstránke akceptuje platobné karty Mastercard, Maestro, Visa, Visa electronic.

Je cena spiatočného lístka výhodnejšia?

Áno, cena spiatočného lístka je výhodnejšia. Úspora je až 25% z celkovej ceny lístka. Ako príklad uvádzame jednoduchý prepočet:

Základný spiatočný lístok: 2x základný cestovný lístok mínus 25%

Zľavnený spiatočný lístok: 2x zľavnený cestovný lístok mínus 25%

Čo to je čipová karta? Ako funguje?

Čipová karta ARRIVA slúži cestujúcim ako:

  • elektronická peňaženka pri platbe v autobusoch spoločností ARRIVA – na linkách mestskej hromadnej dopravy a prímestskej dopravy
  • pri platbe čipovou kartou ARRIVA je na linkách mestskej hromadnej dopravy a na prímestských linkách poskytovaná zľava z cestovného lístka

Otázky k linke ARRIVA EXPRESS a Slovak Lines

Musí mať cestujúci vytlačený cestovný lístok?

Áno, je potrebné mať pri sebe vytlačený cestovný lístok a pri nástupe ho predložiť vodičovi autobusu.

V akej vzdialenosti sa nachádzajú nástupištia?

Nástupištia sú od seba vzdialené 25 m.

Aký je poplatok za miestenku?

Za miestenku na cestovné lístky zakúpené na našej stránke online neplatíte – je ZDARMA ;o)

Aký je poplatok za batožinu?

Cestujúci, ktorí si zakúpia cestovné lístky priamo na našej stránke môžu prepravovať 1 ks batožiny ZDARMA ;o)

Môžem využiť na cestu Bratislava-Viedeň kredity z vernostného konta ARRIVA

Áno, samozrejme, kredity môžete využiť na kúpu cestovného lístka na akúkoľvek trasu, ktorá je v našej ponuke.

Otázky k súťaži Rytmaus / príbeh Autobusáris

Kedy začína a končí súťaž o iPad?

Súťaž začína 5.10.2015 a trvá až do konca roku 2015. Priebežne sa losuje každý mesiac o 1 hlavnú cenu. Viac informácii v novinkách v sekcii Autobusáris.

Ako získam výhru 100 kreditov v hodnote 5 EUR?

Získané kredity vám budú pripísané na vaše ARRIVA vernostné konto.

Môžem sa zúčastniť súťaže aj keď nie som registrovaný online nákupca cestovných lístkov?

Áno môžete. Ale iba registrovný nákupca má naviac ešte  možnosť získať 100 kreditov v hodnote 5 EUR na svoje vernostné konto alebo iné výhody cestovania s ARRIVA.